Jak zostać partnerem?
Kanał partnerski Navireo powstaje przede wszystkim w oparciu o kompetencje Partnerów. Specyfika rynku firm średnich, jak i samego produktu pociąga za sobą potrzebę posiadania zarówno właściwych kwalifikacji marketingowo-sprzedażowych, jak i szerokiej wiedzy techniczno-merytorycznej o produkcie i platformie systemowo-bazodanowej, na której on funkcjonuje. Navireo jest oprogramowaniem, które zawsze wymaga przeprowadzenia wdrożenia u Klienta i z tego powodu wymagania wobec Partnerów są ściśle określone przy współpracy związanej z tym produktem.
Jakie kroki należy podjąć, aby stać się Partnerem Navireo?
- Zgłosić firmę do Działu Wsparcia Partnerów poprzez formularz na stronach WWW.
- Wypełnić otrzymaną wstępną ankietę partnerską Navireo.
- Odbyć rozmowę kwalifikacyjną z przedstawicielem Insertu na temat współpracy.
- Odbyć wymienione poniżej szkolenia oraz przedstawić certyfikaty o kompetencjach (harmonogram szkoleń).
- Podpisać umowę partnerską.
- Przeprowadzić pierwsze wdrożenie w ścisłej współpracy z Insertem lub wskazanym przez InsERT Partnerem.
Warunkiem uzyskania certyfikatu umożliwiającego realizację umowy partnerskiej jest:
- zaliczenie przez pracowników Partnera wszystkich poniższych, organizowanych przez InsERT, szkoleń, zajęć lub egzaminów:
Rodzaj szkolenia | Warunek zaliczenia |
---|---|
Moduły funkcjonalne: Handel, KiP, FK, CRM | Uczestnictwo nowy |
Moduły funkcjonalne: Handel, KiP, FK, CRM | Egzamin nowy |
Moduły dodatkowe + Różnice funkcjonalne (vs. GT) | Uczestnictwo nowy/GT |
PK – Pulpit Konfiguracyjny | Uczestnictwo nowy/GT |
Sfera Navireo | Uczestnictwo nowy/GT |
- przedstawienie poniższych (lub innych zaakceptowanych przez InsERT) certyfikatów potwierdzających odbycie szkoleń przez Pracowników Partnera w zakresie następujących produktów:
Produkt | Certyfikat/Szkolenie |
---|---|
lub | MS-2277 lub MS-2278 lub MS-2395 lub MS-6421 |
MS SQL Server 2005 lub MS SQL Server 2008 | MS-2780 lub MS-6231 |
Crystal Reports | CR02 Crystal Reports – zaawansowane raportowanie |
Firmy, które z różnych przyczyn nie będą mogły samodzielnie spełnić wymogów kompetencyjnych mogą tworzyć konsorcja. Takie rozwiązanie organizacyjne dopuszcza umowa partnerska definiując pracownika firmy partnerskiej jako „osobę zatrudnioną przez Partnera na podstawie umowy o pracę, umów cywilnoprawnych lub działającą na zlecenie Partnera w ramach stałych kontraktów współpracy”. Wszystkie firmy partnerskie, przed przystąpieniem do wdrożenia, są zobowiązane do przedstawienia Insertowi projektu wdrożenia, w którym należy określić zakres obowiązków poszczególnych osób mających wziąć udział w pracach wdrożeniowych. Dopiero akceptacja takiego projektu umożliwia rozpoczęcie wdrożenia.
Nasi Partnerzy uzyskują:
- wsparcie marketingowe: aktualne materiały reklamowe, gadżety itp.;
- pomoc Działu Wsparcia Partnerów Navireo (sprawy techniczne);
- dostęp do materiałów informacyjnych oraz zasobów technicznych, znajdujących się na specjalnych stronach WWW dla Partnerów;
- możliwość korzystania z bazy rozwiązań autorskich, czyli zestawień własnych i innych rozszerzeń przygotowanych przez Partnerów dla klientów.